دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان دوره اول و دوم متوسطه سال تحصیلی 96 97

امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
کسب درآمد از طریق فایل

بازدید : 227 بازدید
چاپ این صفحه
دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان دوره اول و دوم متوسطه سال تحصیلی 96 97

دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان دوره اول ودوم متوسطه 96 97

برای دریافت دفترچه راهنما ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97ـ1396  اینجا کلیک کنید.


به گفته پرتال نوجوانه ها  بر اساس مفادّ این دستورالعمل، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودي پايۀ هفتم و پايۀ دهم مدارس استعدادهای درخشان، از روز دوشنبه مورّخ 1395/11/25 تا روز سه‌شنبه مورّخ 1395/12/03 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت‌نام به نشانیazmoon.medu.irانجام خواهد شد. 

 لازم به ذکر است، آزمون ورودی دبيرستان‌هاي استعدادهای درخشان، ویژۀ دانش‌آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور، در تاریخ‌های ذکرشدۀ فوق و در ساعتی که در اطّلاعیۀ مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

 ضمناً، تمامي مراحل اعمّ از ثبت‌نام، صدور كارت ورود به جلسه، اعلام نتيجۀ آزمون، ثبت اعتراضات و پاسخ‌گويي به آنها، به صورت اينترنتي است. در نتيجه، همۀ مراحل به شيوۀ غيرحضوري توسّط داوطلبان انجام مي‌شود و مدارس محلّ تحصيل داوطلبان، در اين خصوص مسئوليّتي ندارند.‌‌

دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی نیز، از طریق پایگاه اینترنتی فوق به نشانیazmoon.medu.ir دراختیار داوطلبان قرار خواهد‌ گرفت و مشخّصات و ظرفيت پذيرش مدارس استعدادهاي درخشان سراسر كشور، هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود.
آزمون ورودی پايۀ هاي هفتم و دهم دبيرستان هاي استعدادهای درخشان به ترتيب  14و 15 ارديبهشت ماه 96 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد .

 

   کلیک کنید : برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون ها می توانید در کانال تلگرامی نوجوانه ها عضو شوید

logo
کلیه حقوق برای سایت فالکده محفوظ میباشد .
طراح : فالکده